close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שיווק עסקים ומיזמים בתערוכות וכנסים באמצעות סטנדים פופ אפ

מערכת שורשי אייר, תשעט15/05/2019

שימוש בסטנדים, פופ אפים וכלי שיווק ויזואלים כדי לקדם את העסק שלכם...

תגיות:
שיווק ופרסום יעילים הם אחד מהאתגרים הגדולים ביותר עימם מתמודד כל עסק, בין עסק קטן וחדש ובין עסק גדול, וותיק ומצליח. בכל מקרה קיים צורך מתמיד בעולם העסקים להמשיך לפרסם ולשווק, למצוא לקוחות חדשים ולשמר את הלקוחות הקיימים ובאופן כללי – להשאיר את העסק רלבנטי ובמודעות הצרכנית. לכן, התפתח עולם שלם ומגוונן של שיטות שיווק ופרסום יצירתיות שונות, אשר תפקידן לאפשר לעסקים לנצל זירות שיווקיות שונות בצורה אפקטיבית. אחת מהזירות הללו היא אירועים עסקיים, תערוכות וכנסים שונים. מהי שיטת השיווק הרלבנטית והאפקטיבית ביותר עבור זירת שיווק זו?

ביתנים
לתערוכות ודוכנים להצגת העסק באופן וויזואלי, אינפורמטיבי וקליט

הדרך בה פועלים במקומות כמו אירועים עסקיים שונים (דוגמת אירועי קידום מכירות וכו'), תערוכות בתחומים ספציפיים וכנסים מקצועיים, היא באמצעות דוכנים ו ביתנים לתערוכות ייעודיים אותם מקימים העסקים השונים ומאיישים במהלך ימי האירוע, הכנס או התערוכה. אותו דוכן/ביתן אמור להציג את הפעילות של אותו עסק או ארגון באופן וויזואלי, להציע מענה לשאלות שונות של העוברים והשבים ולספק הצצה מסקרנת אל פעילותו של אותו עסק או ארגון.

כיום, ניתן להקים דוכן וויזואלי, אסתטי ואטרקטיבי מסוג זה באופן מהיר, קל ופשוט. הכוונה היא למה שמכונה בתחום זה – סטנד פופ אפ, וניתן להרכיב גם ממש ביתן פופ אפ, המורכב ממספר אלמנטים שונים. סטנד פופאפ, כשמו כן הוא, פשוט "צץ" ומוקם בתוך כמה דקות במהירות ובקלות, כאשר לרוב גם אדם אחד או שניים יכולים לעשות זאת ללא קושי מיוחד. מדובר כמובן באביזרים ייעודיים המיועדים בדיוק עבור מטרה זו, וכך ניתן גם לקפל ולשנע אותם לכל מקום (כולל חו"ל) בקלות יתרה.

סטנד פופ אפ בעיצוב אישי וייעודי עבור העסק
סיבה מרכזית בגינה הופכים היום סטנד פופ אפ לרכיב מרכזי ונפוץ יותר ויותר בעולם השיווק ובכנסים ותערוכות מקצועיות, היא הקלות הרבה והעלות הנמוכה יחסית בהן ניתן ליצור סטנדים פופ אפ כיום, בהזמנה אישית וייעודים עבור כל עסק או ארגון. העלויות הנמוכות של הדפסות איכותיות כיום הופכות את התחום לנגיש וזמין עבור עסקים בכל סדרי הגודל, החל מהקטנים והצעירים ביותר. בעלות נמוכה ביותר במונחים של תקציבי שיווק ניתן לעצב ולהזמין מספר סטנדים פופאפ אשר מייצגים את אותו עסק, מציגים מידע אודות העסק או מוצריו, כמו גם תמונות, תרשימים אינפורמטיביים ולמעשה – כל מידע וויזואלי העולה על הדעת. כך, בעלות מזערית יחסית ניתן להצטייד בדוכן או אפילו בביתן ייעודיים ואסתטיים ביותר המשווקים את אותו עסק באופן הטוב ביותר, ולקחת אותם לכל מקום בו הם יהיו רלבנטי, בין אם מדובר בתערוכה עולמית בחו"ל או בכנס קטן כאן בארץ.

היתרונות הרבים של סטנדים אלו הופכים אותם כיום לכלי שיווקי יעיל ומרכזי עבור בתי עסק וארגונים רבים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה